Els podcasts de la setmana 32 de la 3a temporada de PodcastCity

Ens apropem al final de temporada! Escoltem els podcasts que lluiten per pujar el ranking durant la primera setmana de Juny!

Cosas que odiamos – 2a parte – A Ti Qué Te Pica

PUBLICITAT

Nos volvemos a juntar con Olga Muñoz para hablar de cosas que odiamos. El año pasado hicimos un programa sobre este asunto, así que esta temporada volvemos a la carga con el odiómetro al máximo y el hateo a full. ¡Vamos a eso!

El Mar – Piscolabis

S’apropa l’estiu i tothom pensa en treure el banyador del calaix per anar a la platja. I és que els que vivim al costat de la mar, i en concret de la Mediterrània sabem el tresor que banya les nostres costes. Avui parlarem de la mar. Poseu-vos una orxata ben fresqueta, que comencem!

El retorno de Ancladas – Ancladas

Hace un mes que no grabamos podcast. Porqué somos estudiantes y hemos estado muy, muy, muy liadas. En un mes nos graduamos y daremos el salto (esperemos) al mundo universitario. Por cierto, que ha sido Eurovisión, y empezamos con Europe Is Living a Celebration, dónde David Bisbal hace los coros.

El celta, el fetichista y el Gironí, solo en LGTBIQ+ – Que No Panda El Cúnico

Húmero Simpson está de vuelta en el estudio para acompañarnos en un programa frenético y sin censura con una notoria carga sexual. Cúbito nos pondrá a tono con una nueva sección sobre filias sexuales para que luego Húmero nos mantenga húmedos conectando con el mundo LGTBIQ+; por otro lado, Radioputo ventilará la habitación para hablarnos de los principales elementos del mundo celta. Por si todo ello fuera poco, estrenaremos no uno sino dos nuevos juegos y Húmero nos presentará su primerísima sección musical.

Dos Verkamis catalans: Wicca i Mel – La Partida

Avui en la Partida parlarem amb els creadors de dos jocs de taula que actualment els podeu trobar a la plataforma de micromecenatge “Verkami”. Per una banda, entrevistem en Joan Marc Clofent que és l’autor de Llépol i Sangonera, i avui ens parla de la seva última creació: Wicca, un joc de cartes per a tots els públics. Per altra banda, parlem amb en Nil Llopis i en Llorenç Martínez que són els creadors de “Pis a pis” i tots dos membres de “La Comuna”, en aquesta ocasió ens expliquem el seu últim joc: Mel, un joc de mecànica molt simple però una gran profunditat estratègica.

Comencem! – Tarraco Jove

Al primer programa de la nova generació de Tarraco Jove, el Pol, el Magí, el Robert i el Marc començarem amb una entrevista a una personalitat musical tarragonina de renom. Risses, Brexit i Presons: un caòtic inici de programa.

Victoria i Clasificació Play-off – Parlem Del Nàstic

Albert Rovira ve carregat al que és potser el penúltim programa de la temporada, tot depèn, clar, de com jugui el Nàstic durant les següents setmanes. Les tensions al milió, tot o res. Quin resum fem del desempeny del equip fins ara i què esperem del final?

PUBLICITAT