Aquest dilluns al matí s’ha presentat el nou logotip de la marca Tarragona Esports. L’última actualització es va realitzar el 2011 i enguany han presentat la nova marca més dinàmica i flexible.
Es mantenen les formes identificatives de la marca antiga però d’una forma més actualitzada. En aquest cas i s’ha decidit canviar a la marca Tarragona Esports sense “trencar” amb el logo del Patronat d’esports. Una nova marca que serà més comercial i més reconeguda per tothom. A més a més, ja està distribuïda el repartiment d’hores d’ús de les instal·lacions del patronat d’esports de Tarragona. Enguany en total de 385 hores, un 45% més d’ús que els clubs podran gaudir de les instal·lacions. Ramon Cuadrat, gerent del PEMET ha recalcat que “l’evolució del logotip l’hi hem volgut donar moviment”.
Els dies 20 i 21 de setembre a l’anella Olímpica serà seu de 3 partits de bàsquet en el marc de la final de la lliga catalana. Els 4 equips seran el FC Barcelona Bàsquet, Club Joventut de Badalona, el Baxi Manresa i el Bàsquet Girona. L’entrada general dels 3 dies serà de 20 € i pels socis del clubs esportius se’ls aplicarà un descompte del 50% amb el preu de 10 euros.