Cap d’Any salva la campanya turística de Nadal a la província

El cartell de ple total durant Cap d’Any ha permès salvar la campanya turística de Nadal a les destinacions de l’interior de la demarcació de Tarragona i les Terres de l’Ebre.

PUBLICITAT

En aquestes dates nadalenques, al conjunt de la província un de cada cinc allotjaments es troben oberts i la Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de Tarragona (FEHT) ha xifrat globalment en un 80% l’ocupació. La presidenta del FEHT Berta Cabré ha valorat així la campanya nadalenca:

El cap de setmana de Cap d’Any, com ja és habitual, ha obtingut les millors xifres d’ocupació arreu de la província i malgrat que la majoria dels visitants durant les festes de Nadal han estat nacionals, també se n’han registrat d’internacionals, especialment alemanys i belgues. De la mateixa manera, s’ha confirmat la tendència recent entre el públic familiar d’allargar les vacances més enllà de l’estiu.

En un context en què a la demarcació tarragonina només hi ha obert el 20% del parc hoteler, des de la FEHT destaquen que el client internacional s’ha interessat especialment en càmpings, mentre que el de proximitat ha optat per bungalous i hotels.

PUBLICITAT