Subscriu-te

El Conservatori de música ocuparà la part de Tabacalera a tocar del carrer Manuel de Falla

L’Escola Conservatori de Música de la Diputació ocuparà la part de Tabacalera a tocar del carrer del compositor Manuel de Falla. L’ens intercomarcal està a l’espera de rebre tots els estudis necessaris previs a la redacció del projecte de trasllat.

la tabacalera
Tabacalera
PUBLICITAT

En una entrevista al programa ‘Bon dia Tarragona’, la presidenta de la Diputació Noemí Llauradó explica que el projecte avança i recorda que s’ha de parlar amb l’Ajuntament d’una cessió gratuïta d’un espai d’uns 6.000 metres quadrats.

D’altra banda, la presidenta refreda les possibilitats que l’actual seu del Conservatori a la Casa Montoliu del carrer Cavallers pugui acollir d’aquí uns anys un parador de turisme. Llauradó diu que la prioritat és que tots els edificis de la Diputació s’ocupin amb serveis propis i que l’alcalde Viñuales té altres alternatives per al parador.

Llauradó recorda que la Diputació destina més de 2 milions d’euros a la ciutat de Tarragona en el període 2024-2027. Són diners destinats al col·lector de la part baixa, canvis d’enllumenat o suport a la celebració dels 25 anys de Patrimoni Mundial, entre d’altres iniciatives.

PUBLICITAT