La pandèmia té un cost emocional entre els alumnes

Els centres educatius s’han hagut d’adaptar a les circumstàncies de la pandèmia. El professorat i els alumnes ho han fet, no sense dificultats, i el curs està tirant endavant. Jordi Satorra, director de l’Institut Martí Franquès de Tarragona, ha reconegut que inicialment van tenir deficiències, però que ara s’han posat les piles i han pogut guanyar unes competències digitals que creu que no s’han de perdre.

PUBLICITAT

De fet és l’únic institut pilot de Tarragona que fa una educació híbrida, i considera que “el sistema es quedarà per utilitzar-se en alguns moments puntuals al futur”. Tot i això reconeix que hi ha un cost que afecta els alumnes.

Tot plegat ha coincidit amb la celebració dels 175 anys de la fundació del centre, però ha provocat que no s’hagin fet grans celebracions. A hores d’ara treballen amb la idea de fer un cicle de xerrades, per veure amb perspectiva els canvis que s’han fet durant els últims 25 anys. 

PUBLICITAT