La promoció de la Costa Daurada vol seduir Europa de l’Est

La Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de Tarragona seguirà apostant pel turisme familiar, és el que dictamina el Pla Conjunt de Promoció durant el 2019 per a les destinacions de Cambrils, Salou i Vila-seca, la Pineda.

PUBLICITAT

Amb un pressupost de 900.000 €, la mateixa quantitat que el 2017 i 2018, el pla destinarà el 30% al mercat nacional, “el més important a la nostra zona” tal com asseguren, fent esdeveniments a Bilbao, Sant Sebastià o Madrid per presentar la Costa Daurada.

França s’endurà el 20% del pressupost de les accions, que serviran per assistir a les fires SIT Nantes, SIT Rennes i TOPRESA i KidExpo a París. A més, durant el mes de maig, també s’organitzaran diferents viatges de professionals del turisme a la Costa Daurada perquè la descobreixin de primera mà.

La Federació també anirà a la recerca dels nous mercats, realitzaran accions als països de l’Europa de l’Est, més concretament a la Fira Internacional Travel Show de Varsòvia (Polònia).

Aquest pla de promoció, iniciat el 2014, té com a objectiu fonamental aplicar una part dels recursos obtinguts provinents de l’impost a les pernoctacions en establiments reglats. Així doncs, des de fa 5 anys, s’han creat unes sinergies molt positives entre el sector públic i el privat per assolir objectius de promoció, tan relatius a la Costa Daurada, com a les poblacions de Cambrils, Salou i Vila-seca, i també dels establiments turístics: hotels, càmpings i apartaments.

PUBLICITAT