Pere Granados: “Llargues distàncies són llargues estades”

Salou tanca el 2023 amb més visitants que el 2019 i encara el 2024 amb un repte clar: continuar treballant per la desestacionalització. Segons l’alcalde, Pere Granados, cal buscar “nous mercats i segments turístics per aconseguir que Salou sigui un destí turístic els 365 dies de l’any”. 

PUBLICITAT

Granados ha incidit que Salou és una destinació familiar, i que, per tant, té un model turístic concentrat en les vacances escolars. Considera que cal buscar altres segments que no depenguin dels fills, sinó que viatgin tot l’any. Pel que fa a nous mercats, Granados ha destacat el coreà. Pensa que és el candidat perfecte a suplir el mercat rus. Des del municipi es treballa per atraure turistes de lluny, perquè, segons afirma l’alcalde Granados, “llargues distàncies són llargues estades”. 

Pere Granados també ha insistit que cal reforçar la marca Salou com a destinació “amb tot el producte que l’envolta”. Considera que la província de Tarragona té moltes possibilitats i oportunitats turístiques i que s’ha de treballar més intensament per desestacionalitzar el turisme.

Pel que fa al 2024, Granados assegura que “es presenta com un any molt bo”. Ha destacat el projecte de renaturalització de les 11 places de Salou, que es durà a terme amb fons europeus. Ja s’ha començat la transformació urbana del carrer Carles Buïgas, que serà peatonal. Pere Granados està convençut que aquesta obra millorarà la qualitat de vida dels salouencs, reactivarà el comerç i suposarà una desconcentració del flux turístic. 

PUBLICITAT