Les postals protagonistes de la campanya de Nadal del comerç tarragoní

Tarragona tindrà per primer cop, una campanya de comerç nadalenca conjunta amb totes les associacions comerciants de la ciutat. Es tracta de “Tarragona, un Nadal per escriure’ns” que es basarà en el repartiment de 40.000 postals amb diverses frases per fer-les arribar a aquelles persones estimades. Elvira Ferrando, consellera de comerç, ha assegurat que “així volen que es torni a agafar el paper i el bolígraf.” Ferrando també ha dit que “l’objectiu és sumar sinergies i tirar un relat potent.”
Per altra banda enguany la campanya de Nadal vol que sigui descentralitzada i que arribi a tots els indrets de Tarragona. Tot plegat començarà aquest divendres amb el Black Friday i la Festa de l’Encesa de Llums. I després hi haurà els actes tradicionals com la Fira de l’oli, la Fira de Nadal, la Fira d’Artesania i el Nadal Musical, que també estarà repartit per tota la ciutat. El cost de la campanya ha sigut d’uns 212.000 euros i hi participen uns 185 comerços més el Mercat Central.

PUBLICITAT