Ricomà: “a Barcelona hi ha molta gent que no coneix Tarragona”

L’Ajuntament de Tarragona va visitar aquest dilluns la ciutat de Barcelona per promocionar la campanya, Tarragoninament Genuí. Aquesta busca atreure el públic de l’àrea metropolitana de la capital catalana a la ciutat de Tarragona.

PAURICOMA_ALCALDETARRAGONA_ESQUERRA_BONDIATGN
PUBLICITAT

Una campanya centrada a explicar el valor patrimonial i natural de la ciutat i l’aposta per “una ciutat sense massa càrrega turística”. Pau Ricomà, alcalde i conseller de turisme de Tarragona, n’ha parlat al Bon dia Tarragona, expresant que aquesta “és una ciutat amb activitat cultural esporàdica sense espais especialment fets per turistes”. El públic barceloní és una prioritat a l’Ajuntament per la capacitat de buscar “un turisme de cap de setmana i familiar”. Aquesta iniciativa ha anat a buscar mitjans especialitzats i també influencers de la ciutat comtal. Ricomà destaca “la poca coneixença que hi ha sobre la capital tarragonina”.

Tot això s’emmarca en la voluntat del patronat de turisme de desestacionalitzar aquesta activitat i també diversificar-la. Per aquest motiu Ricomà ha afegit que la gran aposta del 2023 serà el cicloturisme.

PUBLICITAT