S’engega una campanya per etiquetar correctament el peix

“No siguis lluç, comprova l’etiqueta” aquest és el nom que té la nova campanya de l’Agència Catalana del Consum per a l’etiquetatge del peix a Tarragona. Mitjançant aquesta campanya es vol garantir que les persones consumidores tinguin la informació que s’ha de facilitar de forma obligatòria, i també que aquesta informació sigui clara, precisa i fàcil d’entendre. Les etiquetes han d’explicar el nom del producte, la zona de captura o de cria, l’art de pesca, el mètode de producció, el preu de venda al públic per unitat i si el producte està descongelat. Així doncs es repartiran 40.000 fulletons als establiments. El principal objectiu, segons ha explicat la Directora de l’Agència Catalana del Consum, Beth Abad, és educar més que sancionar.

PUBLICITAT

En aquest sentit es donarà de marge un mes als establiments abans de sancionar, perquè es puguin adaptar, i a partir del mes de maig es començaran a aplicar les sancions. 

PUBLICITAT