Tarragona rep 1,2 MEUR per fomentar la “digitalització comercial”

Tarragona rebrà 1,2 MEUR del fons Next Generation pel projecte “Tarragona centre comercial obert” destinat a la digitalització comercial. Aquest projecte està desglossat en tres eixos que pretenen impulsar les eines digitals, l’acompanyament en aquest procés i l’eficiència energètica.

Mercat Central digitalització comercial
PUBLICITAT

La iniciativa serà liderada pels mercats Central i de Torreforta, on s’engegaran eines com el control de flux de persones, la instal·lació de wifi públic o la creació de cartelleria digital. Tot això es recollirà a través d’una base de dades per ajustar a la ciutadania les ofertes i programació dels mercats. Aquestes accions aniran acompanyades de formació per comerciants, paradistes i ciutadania. Dídac Nadal, conseller de comerç, detalla com “més enllà d’això el projecte ha de servir per fomentar els principals eixos comercials de la ciutat”.

En total són 24 les actuacions que contempla aquest projecte. Més enllà de la digitalització també s’adequarà energèticament el mercat de Torreforta i s’impulsarà el reciclatge i el comerç ecològic de proximitat. La previsió és que totes s’implementin al llarg del 2023 i abans del juny del 2024.

PUBLICITAT