“Treballar la Marca Tarragona genera sentiment d’autoestima” – Inmaculada Rodríguez

Tarragona necessita potenciar el sentiment de pertinença, segons la diagnosi realitzat els últims anys pel comitè de la Marca Ciutat. Així, Tarragona ha potenciat la seva imatge amb projectes com Tarragona Història Viva o l’espot promocional Tarragona, un secret al Mediterrani. Segons Inmaculada Rodríguez, regidora de turisme, cal seguir venent el potencial tarragoní a l’exterior, però és necessari que Tarragona sigui la primera en creure’s el seu potencial.

PUBLICITAT

En aquesta línia anirà enfocat el vuitè Seminari Tarragona Marca Ciutat, en la comunicació interna a les ciutats de grandària mitjana. Els ponents oferiran noves tendències de marketing i comunicació estratègica, en l’únic seminari d’aquesta naturalesa a Catalunya. Entre els noms convidats Cèsar de la Cruz, director de Mitjans de Comunicació per l’Ajuntament de Madrid o Pau Canaleta director del Seminari i Consultor en comunicació. Serà el 20 i 21 d’octubre al Seminari.

PUBLICITAT