UGT Tarragona reclama millores al servei de l’ICAM

El sindicat UGT Tarragona ha exposat que fa un temps que troben diferents usuaris denuncien que les altes laborals de l’Institut Català d’Avaluacions Mèdiques (ICAM) es fan de manera automàtica i per telèfon, sense visitar al treballador. Des d’UGT remarquen que les notificacions al treballador es fan des de serveis socials, mentre que l’ICAM notifica l’empresa, produint “un desajust d’informació que perjudica el treballador”.

PUBLICITAT

A més, aquestes altes automàtiques molts cops no es fan amb la seguretat que l’usuari està en condicions de treballar, tal com explica el sindicat. Enrique Martin, secretari d’UGT Serveis Publics, manifesta que “les mancances de servei s’han agreujat amb la pandèmia, però ja existien fa anys“. El secretari també destaca la “difícil detecció de les malalties mentals, les quals són cada cop més freqüents”.

Des d’UGT Tarragona reclamen la reobertura presencial dels centres de l’ICAM al 100%, assenyalant que les condicions sanitàries actuals ho permeten.

PUBLICITAT