Un any sense peatges, les mateixes reivindicacions

La matinada de l’u d’agost del 2021 s’aixecaven els peatges de l’AP-7, l’AP-2, la C-32 i C-33. Un any que s’ha viscut entre la celebració de transportistes i particulars i les queixes pel trànsit i el mal estat de les carreteres tarragonines. Des de la Federació d’Auto Transports de la Província de Tarragona (FEAT) destaca que “s’han de fer accions com més aviat millor”, destacant el desdoblament de l’N-2 i l’N-340 com a mesures més necessàries.

PUBLICITAT

En aquest sentit, Josep Lluís Aymat, president de la FEAT, explica com “aquesta conversió s’ha fet en la major part de Catalunya a excepció d’aquest tram”, al·legant que “els volums de trànsit del corredor del mediterrani justifiquen la inversió”. Aymat culpabilitza a l’administració pública de “no haver previst l’augment de trànsit que es produiria en aquest any”.

A tot això segueix l’ombra del pagament per ús, en referència a això, Aymat manifesta que “la circulació no és gratuïta, ja que el 50% dels costos dels carburants estan destinats a impostos”. El president afegeix que les inversions també “haurien d’augmentar les àries de servei i millorar les xarxes de connexió”.

PUBLICITAT