Unes 120 activitats per dinamitzar el centre i el comerç

“Arrodonim el Nadal” és la campanya comercial que es farà enguany a Tarragona durant els dies previs i les festes de Nadal. Així doncs, com ja es va fer l’any passat es tornarà a dur a terme unes formacions d’aparadorisme, i també el concurs d’aparadors. En aquest sentit també es farà una gimcana d’aparadors entre els compradors que hauran d’omplir unes butlletes endevinant les banderes de diferents països que hi hagi als comerços. Se sortejarà una playstation entre els guanyadors. Judith Sentís, dinamitzadora de la ViaT, ha volgut destacar la importància dels aparadors.

PUBLICITAT

A més es durà a terme la sisena edició del Nadal Musical amb 31 actuacions pels diferents indrets de Tarragona. Una Nadal Musical que ha comptat amb menys pressupost per part de la Generalitat, però, segons Sentís, han intentat mantenir el mateix nombre d’actuacions. L’any passat es van fer 37 actuacions, per tant n’hi haurà sis menys.

Amb tot plegat la Consellera de Comerç, Maria José López, ha destacat la importància de dinamitzar el comerç tarragoní.

López també ha assegurat que la intenció és reforçar el comerç durant el Nadal, amb les 120 activitats que es duran a terme. La Consellera també ha dit que per dur a terme tot això s’ha comptat amb un pressupost municipal de 215.000 euros.

Un Black Friday que perjudica més que ajuda

La dinamitzadora de la ViaT, Judith Sentís, ha reconegut que el Black Friday és perjudicial per al petit comerç.

Sentís ha comentat que l’oferta ofega al petit comerç, i més en una època on ja es fan descomptes constantment i és difícil diferenciar l’època de rebaixes. Tot i això considera que s’han d’afegir en aquestes iniciatives, perquè si no quedes fora el mercat.

PUBLICITAT