La Costa Daurada, protagonista de la campanya turística de Catalunya

Sota el lema ‘Catalunya és Casa teva’, els patronats de turisme de totes les diputacions del territori s’han unit en una acció conjunta i inèdita per crear una campanya que ha suposat la inversió turística de Catalunya més important fins ara amb un cost de 7,4 milions d’euros.

Imatge del video promocional de la campanya
PUBLICITAT

La campanya s’ha presentat aquest matí de forma telemàtica i ha comptat amb la participació del president de la Generalitat, Quim Torra, i de diferents representants institucionals com la presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, que ha presentat els espots publicitaris de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre i ha reafirmat el seu compromís amb el sector.

La primera onada d’aquesta campanya començarà el divendres 19 de juny amb un gran cobertura mediàtica i s’allargarà fins al 15 de setembre. La segona onada es realitzarà a partir de la tardor. L’objectiu conjunt és que Catalunya recuperi la figura referent del turisme mediterrani.

PUBLICITAT