‘SíTarragona’ proposa una gestió per zones per millorar el servei de neteja

“SíTarragona” presenta una gestió per zones per millorar el servei de neteja a Tarragona. La formació manifesta que “la ciutat està atrapada, des de fa més de 20 anysen un contracte de neteja ‘Frankenstein’”, ple de modificacions i pròrrogues, que ha costat a la ciutat més de 25 milions d’euros anualment. “Aquest contracte ha deixat la ciutat en un estat deplorable, plena de brutícia, afectant de manera negativa l’atractiu comercial i turístic”, ha afirmat l’alcaldable de “SíTarragona”, Mar Giné.

Ara Pacte Local Mar Gine
PUBLICITAT

A partir d’aquí, per aconseguir un servei de neteja efectiu, el partit creu que és necessari treballar per zones. Expliquen que cada barri té necessitats i peculiaritats diferents en matèria de manteniment. Per això, busquen donar una resposta especialitzada a cada zona de Tarragona, creant diferents “lots”, que serien les diferents zones de la ciutat. Es publicarien concursos públics per a la gestió del manteniment de cada lot, generant competència entre les empreses, que haurien de competir per la gestió de cadascun.

La formació assegura que faria una supervisió exhaustiva del nou servei de neteja, amb inspectors al carrer, una proposta que, segons Mar Giné, “el PSC ens ha copiat”. A més, també donen importància a la promoció de campanyes dedicades al civisme, per tal de prevenir les infraccions i fomentar la sensació de pertinença dels ciutadans de Tarragona.

“SíTarragona” defensa que cal una bona planificació del manteniment i un seguiment rigorós de l’empresa concessionària per part de l’Ajuntament, el qual és essencial a l’hora de garantir l’eficàcia del servei públic de neteja.

PUBLICITAT