Un pres mata a una cuinera de Mas d’Enric i se suïcida

Tragèdia a la presó de Mas d’Enric del Catllar, al Tarragones. Un intern ha assassinat a una cuinera del centre penitenciari i, posteriorment, s’ha suïcidat. Els fets han succeït a primera hora de la tarda d’aquest dimecres, concretament entre les 4 i les 5, i els Mossos d’Esquadra han obert ara una investigació per esclarir els fets. De fet, des de la policia encara no es confirmen oficialment els fets, però si que ho han fet des del sindicat CATAC.

PUBLICITAT

El pres ha utilitzat un ganivet per realitzar l’homicidi, i amb la mateixa arma s’hauria tret la vida després. Ambdós compartien tasques a la cuina. La dona era treballadora del Centre d’Iniciatives per la Reinserció i ha mort per les ferides d’arma blanca .

Els fets arriben tot just després que els sindicats denunciessin fa setmanes que durant el 2023 s’havien incrementat les agressions a funcionaris al centre del Catllar, malgrat que continui sent una de les presons catalanes amb les xifres d’agressions més baixes. Des de CATAC s’ha proposat cinc minuts de silenci aquest dijous en totes les presons de Catalunya per condemnar els fets, així com una possible concentració de condol.

PUBLICITAT