CCOO i UGT denuncien el desmantellament de correus, asseguren que la baixada de finançament i el bloqueig del Pla Estratègic podrien causar la pèrdua de 150 lloc de treball a la demarcació, o com a mínim l’empitjorament de les condicions laborals.
Concentració a la plaça de la Font demanant la llibertat dels presos polítics. Després que Oriol Junqueras, Joaquim Forn i els jordins no fóssin posats en llibertat, l’ANC ha convocat aquesta concentració, on han participat representants dels partits independentistes, i membres de l’ANC i Òmnium.
L’espai Kesse obre les portes als joves per aquest nadal, amb un total de 16 activitats els dies 22 i 23 u del 27 al 30 de desembre. També el Casal x Nadal també acull propostes formatives de format monogràfic i/o intensiu.
El Nàstic no va jugar divendres al Sadar, però el recurs presentat per l’Osasuna i la petició dels tres punts ha obert la polèmica. N’hem parlat al Localitat Grana, el programa de Ràdio Ciutat de Tarragona que també es pot veure per TAC12