Arrenca la promoció internacional del turisme de la Costa Daurada a Madrid

Aquest dimecres dona el tret de sortida la 44a edició de la Fira Internacional de Turisme de Madrid, FITUR. Allà, gairebé una trentena d’ens públics i privats de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre es promocionaran, un any més. La Fira s’allargarà fins al pròxim diumenge 28 de gener.

PUBLICITAT

S’hi reuniran concretament 29 ens del territori, ubicats entre el Camp de Tarragona, el Baix Penedès i les Terres de l’Ebre, acompanyades pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. La cita vol servir per donar a conèixer els atractius turístics de les diverses destinacions que s’hi troben a través d’estands propis. A més, és també una oportunitat per teixir i reforçar aliances amb altres institucions i empreses del sector turístic, a través de la quarantena de reunions que s’hi duran a terme.

La marca turística Costa Daurada estarà representada per Calafell, Cambrils, Cunit, El Vendrell, L’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors, Mont-roig del Camp-Miami Platja, Reus, Salou, Tarragona, Valls i Vila-seca-La Pineda Platja.

De fet, abans de l’inici, Salou ja ha trepitjat fort a la capital espanyola amb un acte previ on es va presentar la campanya ‘Salou siempre sorprende’, fonamentada en donar a conèixer els atractius de la capital de la Costa Daurada. L’estratègia es basa en cinc pilars com els esdeveniments esportius, l’oferta cultural, l’oferta paisatgística, les platges i cales del municipi i la seva oferta gastronòmica. L’acte va comptar amb la presència del ministre de Turisme, Jordi Hereu.

PUBLICITAT