Els empresaris del Sector Turístic de Tarragona veuen com a “bona” la temporada alta d’aquest 2018, malgrat experimentar una certa caiguda en les pernoctacions, tot i que amb una lleugera pujada de preus.
Amb 1.500.000 pernoctacions, la meitat en temporada alta, Tarragona es consolida com a tercera destinació local de la província per darrera de Salou i Cambrils.
Agustí Peyra, president de l’Agrupació de Càmpings Tarragona Ciutat assegura que s’ha detectat una pèrdua de competitivitat respecte a altres destinacions. Una competitivitat que segons Peyra es veu afectada per la manca de compromís de l’administració local de cara a permetre inversions i agilitzar procediments.
Per la seva banda des de l’Associació d’Hotels de Tarragona es demanar treballar més en les singularitats de Tarragona com a destinació, mentre que des de l’Associació Tarragona Apartaments Turístics i Hostels asseguren que el repte de la ciutat és convertir-se en un destí atractiu els 365 dies de l’any.