Cervesa ‘Rosita’ enceta un projecte que aposta per la música emergent

La marca de cervesa artesana ‘Rosita’, de Tarragona, i el cantautor de Santa Coloma de Farners, Jordi Pèlach, uneixen forces per encetar un projecte de col·laboració entre músics emergents i la marca, que es materialitzarà amb un primer concert al ‘Rosita Flower Market’ a Roda de Berà, que se celebrarà el proper diumenge 22 de juliol, i amb la creació d’una etiqueta exclusiva.

PUBLICITAT

El cantautor Jordi Pèlach, és una de les sorpreses musicals de l’any, després de 8 anys de silenci, ha tornat a la càrrega amb el disc conceptual “Ningú estima el carter”, triomfant fins i tot fora de les nostres fronteres, ja que està sent un èxit de vendes a Itàlia i també ha captat l’atenció de la crítica especialitzada nord-americana o anglesa.

Des de la marca ‘Rosita’ expliquen que l’artista ha estat escollit per encetar la col·laboració per la similitud existent entre les dues propostes, destacant l’excel·lència, passió, originalitat, creativitat, honestedat i exclusivitat d’ambdues.

Cervesa ‘Rosita’ acaba de treure al mercat 400 cerveses amb una etiqueta renovada i commemorativa d’aquesta col·laboració, on la característica imatge de la nova Rosita apareix sobre el fons de la portada del nou disc de l’artista. Les vendes d’aquesta cervesa serviran per finançar les despeses dels concerts que es faran al ‘Rosita Flower Market’, el proper 22 de juliol, així com també el 19 d’agost i el 2 setembre.

PUBLICITAT