Sorigué, principal patrocinador

15899267848_48327da5eb_zEl grup Sorigué s’ha convertit en el nou patrocinador principal del Nàstic. Aportarà 300.000 euros cada temporada durant tres anys i la seva marca lluirà a la samarreta. Durant la presentació del patrocini el president del Nàstic, Josep Maria Andreu, exterioritzava un somni. 

PUBLICITAT

Aquesta temporada encara no es veurà el logo de Sorigué a la samarreta excepte potser en algun partit o moment contret. A partir de la pròxima temporada si que hi serà i Andreu ha tancat la roda de premsa de presentació llençant un somni que va més enllà de la Segona A.

 

I és que l’aportació de 900.000 euros donarà viabilitat econòmica al projecte del Nàstic. Josep Maria Andreu ja ha anunciat més d’una vegada que la salut del club és delicada i accions com aquesta li donen vida.

 

Qui és l’empresa Sorigué? Dedicats a la construcció i als serveis l’empresa va néixer fa 60 anys a Lleida i fa 40 que està a Tarragona. A Lleida es dediquen sobretot al patrocini cultural on destaca la Fundació Sorigué amb més de 400 obres d’art o el projecte Planta. Ara, volen obrir la seva col·laboració a altres àmbits. Ho explicava el conseller delegat, Lluís Villena.

 

I la seva arribada al Nàstic els ha de servir també a ells.

 

Atenció també perquè la vinculació amb el Nàstic no serà l’única que farà Sorgiué a Tarragona.

 

El patrocini de Sorigué a la samarreta del Nàstic supera el que tenen alguns equips de Primera Divisió com el Córdoba, l’Elx o l’Éibar i iguala el que paga Estrella Galícia, per exemple, per la samarreta del Deportivo de la Corunya.

PUBLICITAT